لاتکس یک ماده طبیعی است که از Hevea brasiliensis استخراج می‌شود.

لاتکس اولین بار در اواخر دهه 1800 در دستکش های لاتکس مورد استفاده قرار گرفت، اما امروزه در طیف گسترده ای از محصولات خانگی و صنعتی یافت می شود.

اینها شامل دستکش، لاستیک، کاندوم، تجهیزات جراحی و غیره است. محصولات لاتکس از اولین استفاده هایشان به گونه ای ساخته شده اند که نازک تر، انعطاف پذیرتر و همه کاره تر باشند.

دستکش‌های لاتکس به دلیل خاصیت ارتجاعی و محافظی که دارند از بدو پیدایش، انتخاب محبوبی برای دستکش‌ها بوده‌اند.

دستکش های لاتکس نازک هستند و در عین حال محکم به دست می آیند و پوشیدن آنها را آسان می کند و مهارت بالایی را ارائه می دهد.

مزایای دستکش لاتکس

 

دستکش‌های لاتکس با وجود گزینه‌های عالی دیگر مانند وینیل و نیتریل، به‌ویژه در کاربردهای تجاری و صنعتی، هنوز یکی از محبوب‌ترین دستکش‌های موجود در بازار هستند. خواص فیزیکی لاتکس لاستیکی طبیعی، دستکش‌های لاتکس را بسیار الاستیک و مقاوم در برابر پارگی می‌کند، در حالی که محافظت در برابر طیف وسیعی از خطرات، از جمله خطرات زیستی مانند پاتوژن‌ها (از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها) و برخی مواد شیمیایی را ارائه می‌دهد.

 

بسیاری از کاربران دستکش‌های لاتکس را راحت‌ترین مواد دستکش یکبار مصرف موجود می‌دانند و به لطف تناسب راحت و احساس «پوست دوم»، به کاربران اجازه می‌دهند کارهای پیچیده‌ای را انجام دهند که به درجه بالایی از حساسیت لمسی نیاز دارد.

از آنجایی که دستکش‌های لاتکس از مواد طبیعی ساخته شده‌اند،  راحت‌تر از دستکش‌های مصنوعی تجزیه‌پذیر هستند، که آن‌ها را به انتخابی ارجح برای برخی از کاربران تبدیل می‌کند.

این عوامل به این معنی است که دستکش های لاتکس بسیار متنوع هستند و می توانند در طیف گسترده ای از کاربردها در تعدادی از صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

 

دستکش های لاتکس نه تنها به بهداشتی و عاری از آلودگی ، مواد و سطوح کمک می کنند، بلکه از خود شما نیز محافظت می کنند.

دستکش های لاتکس سپر موثری برای دست ها و مچ دست ها در برابر برخی مواد شیمیایی از جمله شوینده ها، الکل ها، خطرات زیستی مانند ویروس ها و باکتری ها، مایعات بدن، مواد ساینده و غیره هستند.

دلیل بازگشت وجه