آلرژی‌ها، مواد تحریک کننده، شرایط ژنتیکی و مشکلات سیستم ایمنی بدن میتونن باعث ایجاد انواع و اقسام بیماری‌های پوستی بشن. بیماری های پوستی با تأثیرات جزئی، ممکنه در صورت عدم توجه به موقع باعث ایجاد زخم دائمی بشه. ما تو این پست علاوه بر اینکه با انواع بیماری های پوستی آشنا میشیم به یکی از راه های مقابله با این بیماری ها میپردازیم.

کهیر

برجستگی‌ها و ورم‌های مایل به قرمز نشون‌دهنده ی وجود کهیر هست. کهیر میتونه بسیار ناراحت‌کننده باشه و با خواب و فعالیت روزانه تداخل پیدا کنه.

یکی از راه های جلوگیری از مبتلا شدن به کهیر، استفاده از دستکش های آشپزخانه هنگام کار با با مواد شوینده و شیمیایی هست. یادتون باشه همیشه پیشگیری بهتر از درمانه.

 پسوریازیس

پسوریازیس از بیماری‌های پوستی خود ایمنی هست، که باعث میشه سلول‌ پوستی سریع‌تر از حد طبیعی تکثیر بشه و باعث میشه پوست ملتهب و پولک‌داربشه.

دست یکی از نقاط ایجاد پسوریازیس هست، که عدم مراقبت از اون میتونه این بیماری رو تشدید کنه. پس بهتره هنگام برخورد با مواد شوینده از دستکش آشپزخانه استفاده کنید.

اگزما

اِگزما نوعی بیماری‌ پوستیه که باعث التهاب یا تحریک پوست میشه. علت اصلی ایجاد اگزما واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن به یک ماده تحریک‌کننده هست.

مواد شوینده جزو مواد تحریک کننده هستن. برای جلوگیری از مبتلا شدن به اگزما از دستکش  آنتی باکتریال استفاده کنید تا علاوه بر محافظت از دست هاتون، از انتقال باکتری  از طریق زخم باز به بدن جلوگیری کنید.

اختلالات پوستی در جهان

اختلالات پوستی، افراد بسیاری رو در جهان تحت تأثیر خود قرار داده. برخی ازاین اختلالات پوستی موقت بوده و به راحتی درمان میشن، در حالی که برخی دیگه میتونن مسئله ای جدی برای زندگی فرد باشن. اما بهترین راه برای مقابله و پیشگیری از این بیماری ها پوشیدن دستکش آنتی باکتریال  هست.

استفاده از مایع ظرفشویی بدون دستکش به مرور باعث خشکی و پوسته پوسته شدن دست میشه. خشکی بیش از اندازه و از بین رفتن چربی مفید پوست میتونه باعث ایجاد یا شدت یافتن بیماری‌های پوستی بشه. همچنین آلودگی‌های مونده ی روی سینک ظرفشویی و ظروف کثیف میتونن از طریق منافذ زیر ناخن یا زخم‌های روی پوست وارد بدن شده و ایجاد عفونت کنن.

برای محافظت از دست هاتون در برابر بیماری  پوستی از دستکش آنتی باکتریال ایزی کلین استفاده کنید.

جهت خرید دستکش نانو آنتی باکتریال ایزی کلین کلیک کنید.

دلیل بازگشت وجه